חגיגה של אביב ויין

כל שנה באביב כשהשדות הירוקים ליד הבית מתחילים להיות מנוקדים בפרחי בר צבעוניים מתעורר בי געגוע לטיול בכרם מהר"ל. בעמק הנחבא הזה שהיה בזמנים קדומים לוע של הר געש יש לי תמיד תחושה אמתית של שפע ארץ ישראלי שממלא אותי השראה.

מעבר לטבע המשכר, לחורש, למטעי הנשירים שפורחים בסגולים וורודים, לאין סוף פרחי הבר והשבילים המפתיעים שמפתים להאריך את הטיול, אנחנו תמיד מסיימים עם כוסית יין מעולה ביד ביקב אמפורה שבמקורה.

תורמוס

 

לבנדר

לפני כשבועיים יושבנו מוקפים בכל הירוק הנהדר הזה, צפים לנו על ענן של אושר כטוב ליבנו אחרי טעימה של מספר כוסות יין משובחים היה לנו ברור שלמרות ההתראה הקצרצרה, כאן בדיוק נשמח לארח את לקוחותינו להרמת כוסית חגיגית לפני החג.

נפגשנו בבוקר שבת שמשי ומושלם ליד בית הבד וחצינו את הבוסתן בשביל האבנים המתפתל עד ליקב.

כוס יין ורוד

השביל בבוסתן

הבוסתן הוקם להמשך דרכו של סרן תם פרקש והוא משמש מרכז לימודי חוויתי להקניית ידע וערכים לשימור הסביבה ולדו-קיום בין האדם לטבע.  מיושמת בו שיטת הפרמקלצ'ר לשימור ידע תרבותי ואקולוגי מקומי והוא פתוח לכל ומזמין מבקרים בכל עת לבוא להתרשם ולחוות את היופי והשלווה שבו.

עלה גפן מניץ

 

פרגים

בתוך גלוית הנוף המהממת הזו ניצב לו מבנה האבן המרשים של היקב בסגנון טוסקני. התענגנו על קרני השמש החמימות ונהנינו לשבת בחוץ.

מבט על היקב

 

ורד צהוב בחלון

 

לימונים

"טעמנו" חמישה יינות משובחים בליווי הסברים וסיור ביקב, פטפטנו, נרגענו, שכחנו את העולם וקינחנו במגש עמוס פרלינים שטעמם אפילו עלה על יופיים, מעשה ידיה המופלאות של גילת אורקין

יין וגבינות

 

צלחת שוקולדים

 

פרלין נגוס

אז לספונטניים שהשיגו בייביסיטר ולאלו שעוד לא טסו לחופשת החג, כל כך שמחנו לבלות יחד. לעצור לרגע את שטף החיים והפרויקטים להם אנחנו שותפים וליהנות מהרגע.

עם צרפתי

יין קינוח לליאת

קולאג

תודה מיוחדת לרעות שלא רק שתתה אלא גם צילמה והשאירה לנו מזכרת.

לכולם אנחנו מאחלים בפסח הזה, אל תשתו סתם בלי משים ארבע כוסות בהסבה.

תתרשמו מהצבע, תריחו, תגלגלו על הלשון ותחייכו למי שיושב מהצד השני של השולחן.

שיהיה לכולנו חג שמח !